Jēzus nāk drīz

 Latviski По русский In English

Ieguldiet cilvēkos mīlestību


 Riks Džoiners
Vārds nedēļai.
Dzīves ceļš 7. daļa. 

 

 
Investējiet cilvēkos savu mīlestību pret viņiem.

Deksters un Bērdija Jageri (Dexter & Birdie Yager) ir vieni no vispatīkamākajiem cilvēkiem, ko esmu saticis. Viņi vadīja vienu no vislielākajām Amway tīkla organizācijām. Es pats nekad neesmu bijis šīs firmas daļa, bet kad mana sieva un es tikāmies ar Jageriem kopīgo vakariņu laikā, tad katru reizi mēs pavadījām neaizmirstamu vakaru viņu sabiedrībā.

Manī vienmēr radīja izbrīnu fakts, ka Deksters zina katra oficianta un oficiantes vārdu, lai uz kuru restorānu mēs ietu. Viņš izturējās pret katru no viņiem tā, it kā tie ir vissvarīgākie cilvēki pasaulē, un viņi salidoja pie viņa kā bites uz medu. Es vienmēr biju apburts un iedvesmots, kad viņus vēroju. Jegeri mīlēja cilvēkus, un, es domāju, tas bija viņu neaptveramās veiksmes lielais noslēpums. Mīlestība kļūs arī par mūsu veiksmes galveno iemeslu, ja mēs būsim patiesi.

Reiz mēs aizsēdējāmies pie viņiem mājās līdz pat trijiem naktī. Deksters un Bērdija bija tikpat dzīves pilni, kā vakara sākumā. Pie durvīm klauvēja, tas bija viens no viņu apsargiem. Viņš pateica, ka vietējā restorāna oficiants grib redzēt Deksteru, kas bija teicis, ka var pie viņa nākt jebkurā lakā. Deksters iesmējās: „Protams, laidiet viņu iekšā!”

Mēs izmantojām šo iemeslu, lai dotos mājās, bet es nekad neaizmirsīšu, ko pateica Deksters, kad pamanīja, ka šaubos par to, vai ir gudri laist mājā kādu trijos naktī. Viņš teica: „Nekad nevar zināt, par ko var kļūt tas vai cits cilvēks, tāpēc vajag pret viņu izturēties tā, it kā viņš būtu pats svarīgākais cilvēks pasaulē”. Bija tik pat acīmredzams, ka Deksters to dara nevis tāpēc, ka viņš saskatīja cilvēkos nākamos Amway produkcijas izplatītājus, bet tāpēc, ka viņš patiešām mīlēja cilvēkus un, ka viņa dzīves mērķis bija viņiem palīdzēt.

Dekstera panākumi patiešām izplatījās tālu aiz Amway robežām, viņš tieši tāpat kļuva par citu kompāniju īpašnieku. Viņš bieži tikās ar prezidentiem un kino zvaigznēm, tomēr es domāju, ka par viņa panākumu noslēpumu kalpo viņa patiesā attieksme pret katru oficiantu, mehāniķi, šveicaru, utt. kā pret slavenībām. Vai par to nerunāja apustulis Pāvils, kas teica, ka mums ir jāizrāda lielāks gods pret mazāk pilnīgajiem?

Zināma laika posmā Amway un citas līdzīgas kompānijas, iespējams,  ir vedušas pie Dieva vairāk cilvēku, kā draudzes. Viņu kampaņām bija atklāti evaņģēlisks raksturs. Esmu bijis vienā no tādiem šīs kompānijas pasākumiem, kur daži tūkstoši cilvēku ir atdevuši savas dzīves Dievam. Vēstījums bija ļoti spēcīgs, bet es zinu, ka priekšvēstnesis tādam atgriezto cilvēku skaitam ir tā mīlestība, ar kādu izturējās pret cilvēkiem šo pasākumu laikā.

Es zināju cilvēkus, kas ir stāvējuši tīkla mārketinga virsotnēs. Es viņus nereklamēju, bet izmantoju viņus kā svarīgu piemēru draudzei. Es patiešām ieinteresējos par daudzpakāpju mārketingu 1987. gadā, kad saņēmu Vārdu no Dieva, ka daudzi cilvēki Amwejā  saprot dažus svarīgus Dieva Valstības principus, bet šis vārds patiešām pievērsa sev manu uzmanību. Tāpēc sāku pētīt lielas tīkla mārketinga kompānijas, un tūlīt sapratu, ko domāja Dievs.

Pirmkārt- man ir jāizskaidro, ka mums ir noteikums: cilvēki, kas kalpo pilnu laiku „Morning Star” komandā, nevar kļūt par tīkla mārketinga daļu vienkārši tāpēc, ka cilvēkiem, kas kalpo citiem, var rasties kārdinājums saskatīt viņos nākamos klientus. Un tomēr, kopš tā laika, kad biju izpētījis šī biznesa veidus, kļuvu par lielu piekritēju viņu koncepcijai. Protams, ir daļa cilvēku, kas iestājas šajā biznesa veidā nepareizu iemeslu vadīti. Augsta mantas stāvokļa iegūšana vieniem cilvēkiem, rada skopulību citos. Tas ir noticis arī daudzās draudzēs, bet es negrasos padoties šajā lietā attiecībā uz draudzi.

Jaunās Derības kalpošana ir daudzpakāpju, kā mēs redzam 2. Timotejam 2: 2 „un, ko tu esi dzirdējis no manis, daudziem lieciniekiem klāt esot, to cel priekšā uzticīgiem cilvēkiem, kas būs noderīgi mācīt atkal citus.”. Te vien jau ir četri līmeņi: 1) Pāvils; 2) Timotejs; 3) uzticami cilvēki; 4) citi cilvēki. Daudzpakāpju tirdzniecībā, jo plašāka kļūst  cilvēku pamatne zem jums, jo veiksmīgāks, visticamāk, jūs būsiet. Tas pats attiecas uz mūsu uzdevumu veidot mācekļus. Īsts līderis, kas spējīgs sagatavot cilvēkus kalpošanai, pavisam drīz gūs daudzas paaudzes sagatavotu tādu cilvēku, kādus pats ir mācījis un sagatavojis.

Daudzpakāpju mārketingā jūs būsiet veiksmīgs tikai vienā gadījumā, ja palīdzēsiet citiem gūt panākumus. Tas liek visiem praktiskā veidā domāt par to, kā viņi var palīdzēt citiem. Ārts Viljamss, „A. L. VILJAMSS” dibinātājs, reiz man teica, ka viņš nav veidojis biznesu- viņš ieguldīja cilvēkos. Tam arī ir jābūt par pamata domāšanas veidu draudzei. Kā pārmainītos mūsu dzīve, ja katru rītu mēs pamostos ar domu par to, kā mēs varam palīdzēt kāda stiprināšanā?

Rick Joyner „MorningStar Ministries” president

Avots: https://outpouring.ru/news/2012-04-17-4772

No krievu valodas tulkoja Inga Krūmiņa.

 

 

Komentāri (0)  |  2012-04-30 19:30  |  Skatīts: 2466x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ